kolmapäev, jaanuar 05, 2022

Kas Matrixil on RAM-mälu otsakorral?

Sellisest fenomenist või õigemini sellisest teemast kuulsin (või õigemini lugesin) juba mõnda aega tagasi Eesti ühe praeguse aja kõige kuulsama ulmekirjaniku (Elukulg, GRAAL) käest. Me diskuteerisime ühe püstitatud teema üle ja siis ta põrutas mulle sinna alla kommentaari. Paremat  teema kokkuvõtet ei olegi olemas. Ma loodan, et ta annab mulle andeks, et tema teksti siia küsimata kopeerisin. Olen paljusid isikuid/raamatuid jne tsiteerinud ja teda tuleks minu arust kõige enam tsiteerida, sest seda infohulka, ja lausa esmapilgul uskumatut infot, mida tema valdab, vaevalt, et keegi teine sellisel tasemel teab. Muidugi ma nii pikalt vast enam ilma loeata ei tsiteeri, kuid see lõik on tervik, siit ei saa midagi välja jätta.

Tsitaat: Novot ja ma panen siia kohe ka teise variandi, mida sulle pole vaja hakata Tõestama. Oled sa mõelnud- Kuidas toodetakse triljon filmi ja eriti seriaali osasid. See kuradi Maccaiver ehk R.D. Andersson pidi terve elu ainult stuudios elama, või mingi Vaprad ja Ilusad, tuhandeid osasid. Tekib küsimus - miks need inimesed üldse elavad oma elu. Aga üks vene mees Krõmski tõestab juba aastaid Screenshottidega ära, et videotes ei jõua Matrix kõiki detaile (näiteks sõrmi) täielikult valmis joonistada. Kui nüüd kui Mandela on olemas, siis pole maailm absoluutselt reaalne. Ehk tekib kohe küsimus. Mis kuradi asjad on need Old Fotod, gravüürid, vanad filmid, raamatud ja kogu see ajaloo jant. See ongi mu praktiliselt viimane küsimus. Tsitaadi lõpp.

Ma lisaksin veel nende näitlejate kohta, keda justkui füüsiliselt ei saaks olemas olla, kes peaksid ainult stuudiotes elama, ühe väikese nüansi. Nad peavad ka kõik tekstid pähe õppima, mida nad filmis räägivad. Mõelge nüüd nende mammutseriaalide peale. Loogiliselt mõeldes tundubki, et kogu see näitlejtae teema ei ole loogiline ja füüsiliselt võimatu, lisaks saab seda Old Fotode infot üpris lihtsasti kontrollida. Võtsin lahti kaks suvalist vana ajalehte ja mõlemast leidsin kohe totaalse errori. Oma lapsepõlve albumeid ma ei julge enam avadagi.

Ma ei ole Krõmskit ja tema Screenshotte uurinud ja ei saa tema leide kahjuks siin jagada.

LÕPP

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar