neljapäev, märts 31, 2022

Raamat

Võtsin natukene aega tagasi kätte ja hakkasin raamatut kirjutama. Mõtlesin, et panen raamatust katkendi blogisse üles. Kuna selle kirjutamine ja püstitatud eesmärk on ikka väga suured, siis ei teagi millal ja kas teine üldse valmis saab kirjutatud. Kirjavigadele ei maksa pöörata suurt tähelepanu. Kirjutan jutti mõtteid nii kuis tuleb ja kuna toimetajat mul pole siis nii on hetkel....Andke veel mõned päevad aega, kui arvuti taha saan, laen üles, pealkirjaks sai "Üksik hunt".

Üks vana teema ootab ka ammu üleslaadimist viikingite ehtekunstist. Minu poolt on lugu valmis kirjutatud, kuid minu esitatud küsimused kunstnikele, vot sellele ei laeku vastust kuidagi, aga see selleks. Teemasid on mul väga palju, mis siin blogis on mustandina ainult minu jaoks. Õnneks või kahjuks paljusid teemasid ei jõuagi kokku kirjutada või mingeid otsasid siduda, sest kas lõppeb info või tulevad mulle füüsilised piirangud ette.  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar