pühapäev, november 26, 2023

Mida jutustavad põlenud linna varemed

Eesti Vabade ja Tunnustatud Vabamüürlaste Suurlooži veebilehel on kirjutatud, et meil on käimas 6023 aasta Anno Lucis (valguse aasta). Mul pole mingit suuremat põhjust kahelda selle aasta enam-vähem täpsuses, alates maailma loomisest. Tuleks mõne kõrgema müürlase käest küsida, kas ta ise usub, et just selline aasta meil praegu tegelikult ongi käimas, mitte aasta 2023? Müürlased ise räägivad, et nad usuvad loojasse. Järelikult, võib eeldada, et nad usuvad, et umbes 6000 aastat tagasi loodi maailm. Küsiksin siis, et kas tänapäeva teadust siis ei usutagi? Toon suvalisi näiteid tänapäeva teadusavastustest.

Pilt Eesti Päevalehe digiväljaandest.

Selliseid pealkirju ja artikleid, kus räägitakse ajas tagasi rohkem kui 6000 aastat, neid on vast miljoneid. Kui järgmist pilti vaadata ja lugeda infot, mida see pilt sisaldab, siis ma kaldun arvama, et see blogi ja kogu siin leiduv info on ikka väga kuiv ja mage ulme selle kõrval, mida tõeline teadus välja pakub. Võtke näiteks Suure paugu (big bang) teooria, kus mittemillestki, mis oli väiksem kui mitte midagi, käis suur pauk ja see hakkas tohutu kiirusega paisuma. Peensusteni on kõik ära kirjeldatud, praktiliselt iga sekund, algusest kuni tänapäevani. Matrixi film kahvatub oma ulmega selle teooria kõrval.

Kes valetab? Või on selline küsimus põhimõtteliselt vale, sest tegu on ju pelgalt teooriatega. Kas teadus pole mitte samuti usk nagu müürlased usuvad, et käimas on 6023 aasta? Ma kahjuks ei saa lugeda ajalehtedes olevaid artikleid, sest enamus on neist tasulised, kuid ma võin oletada, et teadlased on kasutanud mingit X uurimismeetodit oma uurimuse aluseks, mida tavainimene mitte mingi valemiga tõestada ja järele kontrollida ei saa. Tavainimene saab aimu ja tõestusi läbi teadlaste endi, kui uurib tähelepanelikult, mida üks või teine teadlane läbi aegade on uurinud ja avastanud. Eelmine lugu Gröönimaast peaks justkui selle kliimateadlaste 125 000 aasta jutu hoobilt ringi lükkama, aga mida siis uskuda? Siit kogu selle postituse lugu arenema hakkaski. On suhteliselt suur osa inimesi, kes vastuvaidlematult usuvad kliimateadlasi ja üleüldse kõike, mida televiisorist näidatakse. Ja siis on olemas ka väike osa inimesi, kes kahtlevad televiisoris öeldule ja uurivad asju teisi radu pidi.

Ma ei tea, kui mitu aastat on kulunud maailma loomisest alates, kuid müürlaste number tundub usutavam, kui kliimateadlaste väide. Uskuda võib mida iganes, kuid oma uskumustele vastavalt, ma  proovin tavaliselt mingeid tõendeid või fakte kinnituseks leida. Enne kui oma tõendid või faktid esitan, räägiksin seiga, mis pani mind tõsiselt mõtlema, kas kuidagi blogi üldse sellelt platvormilt ära kolida ja nähtavaks jätta ainult ulmeinimestele. Tehnoloogiliselt on seda raske teostada, sest kuidas ma tean, kes on ulme ja kes televiisori inimesed? Üks lahendus muidugi on, aga las see jääb praegu minu teada. Televiisori-inimesed kipuvad isemõtlevaid sildistama lamemaalasteks vms. Teisalt on sellest mulle ükskõik, aga kui tuleb pidevalt kokku puutuda televiisori-inimestega, siis see võib üpriski kurnav olla. Pole mõtet tarkust täis inimestele midagi seletada näiteks loogikavigadest või kosmoloogilistest paradoksidest. Eks see on tegelikult minu oma lollus olnud, et ma mõne inimesega olen proovinud mingeid teemasid arutada. Eks need ulmeteemad ongi pigem sellised traditsioonilist maailmapilti ümberlükkavad ja nõuavad televiisori-inimestelt võibolla liiga palju kaasamõtlemist. Kes see ikka tahab oma mugavustsoonist välja tulla, kui terve elu on ette kirjutatud, et mida pead tegema ja kuidas pead tegema ning maailm on just täpselt selline nagu televiisoris seda kujutatakse. Väga lihtne on vist nii elada, kui kulgeda eelnevalt kirjeldatud programmi järele ja ignoreerida absoluutselt kõike kummalist või teistsugust mõtlemist ning filosoofilisi küsimusi maailma ja elu olemuse kohta. Ma saan aru, et darwinistile ei ole mõtet absoluutselt mitte midagi seletada ja kaunis kahtlane on, et nad ka elu saladuste üle pead murraksid. Ühel ilusal päeval ma puutusin kokku lausa kahe erineva grupi inimestega, kus millegipärast kiskusid teemad ulmeliseks. Tõin siis näiteid ja seletusi ning loogikavigasid, mida mina näen, kuid sain vastu, et teadus areneb ja ei maksa kahelda! Teine seik oli mu ühtede tuttavatega, paariga, kes igal nädalal kirikus käivad. Ma siis proovisin neilt uurida, mida nad teavad piiblis mainitavast taevavõlvist (firmanent), mille peal Jumal kõnnib ja lõpuaegadel kerib selle kokku nagu rullraamatu ning Põhjanaela juures avaneb vaade Jeesuse troonile. Selle peale nõuti minult tõestusi, et piiblis taolised kirjakohad ekisteerivad. Kui ütlesin, et sellised kirjakohad on olemas ja ma võin teile need üles otsida, siis läks jutt tõlgendamisele ja jutt lõpetati ning hakati hoopis kodu poole suunduma. Selleks ma ka proovin edaspidi valida teemasid, mida inimestega rääkida, kes pole tegelikult üldsegi võõrad mulle. Elu on näidanud, et osad inimesed kuulavad suu ammuli ja osad ei kannata kuulata taolisi ulmelisi jutte. Samas, ma kunagi ei ole väitnud konkreetselt ühegi asja kohta, et see on absoluutne tõde, kuid olen proovinud panna inimesi mõtlema. Eesmärgiks taolistel jutuajamistel on tegelikult see, et äkki näkkab! Äkki on seltskonnas keegi, kes teab asju ja oskab kaasa rääkida. Nüüdseks olen aru saanud, et hobusele ei ole vaja rääkida, kuidas saaki tabada ega kasele, kuidas kastaneid kasvatada. Saagi tabamisest peab lõvi ikka lõviga rääkima, aga aitab muljetamisest. Teema juurde kah siis. Teema sobitub hästi müürlaste anno lucisega. Oleks vaid kontakt mõne kõrgema ja saladusi tundva mördimehega, äkki õnnestuks midagi välja pinnida?

11.01.1932 Esmaspäev piltidega nädalleht, seal on hea artikkel, millest võib maailma vanuse teema ja Noa aegse üleujutuse kohta teatavad järeldused teha. Isiklikult arvan, et maailma tehislikkus löödi teadusest täielikult välja 20. sajandi algusel. See on just see aeg, kui Einstein tuli välja relatiivsusteooriaga, mis võttis maailmalt ära eetri ja andis vastu väga palju muid kummalisusi, millest ma vist kuskil ka kirjutasin.

Surnumere kalda saladus.
Mida jutustavad põlenud linna varemed.

1929. aasta novembrikuul algas Aleris Mallon, Jeruusalemma paavstliku piibli Instituudi juhataja, Jordaniorus väljakaevamisi, mis nüüd lõpetati. Kaevamispaik asub põhjapool Surnumerest, umbes seitse kilomeetrit Jordani jõesuust eemal. Juba ammu torkasid Mallonile silma umbes kümme n. n. tellsi (kunstlikult tekkinud kinku), mis olid rikkalikult kaetud savinõude kildudega ja teiste esemetega, millest võis oletada, et seal on mõne vanaaegse asunduse jääned. Juba esimene kaevamisjärk näitas, et seal on tõesti vana linna asukoht. Viimaste keavamiste tulemusena (1930. a. novembrist kuni 1931. aasta aprillini) selgus, et seal asuvad üksteise peal neli asundit, millest alumine asub puutumatul diluviaal liivapinnal.


Mis kasulikku informatsiooni sellest ajalehe artiklist saab välja lugeda? Väljasuremist on olnud neli korda, mis on vana ja tuntud teema juba ammugist, kuid see pole praegu peamine. Peamine ja väga oluline infokild on, et kõige vanem asula oli ehitatud otse puutumatule diluvaal liivapinnasele. 
 
Diluvium tähendab ladina keeles üleujutust ehk see on see kiht, mis märgib ajaloos praktiliselt kõikide rahvaste saagades kirjeldatud veeuputust. Lugesin vastava artikli läbi inglise keelsest wikist ja seal avaneb ilus vaatepilt sellest, kuidas teadus tühistas 19. sajandil järk-järgult "veeuputuse" teooria. Eks Darwingi sellel ajal elas. Teised teadusmehed, kes enne Darwinit elasid, nende uurimused ja oletused said ümberlükatud, kuid "reeturlik" ladina keel jäi alles, mis annab päris palju vihjeid endistele aegadele.
 
Lisaks ajalehe artiklile, juhtusin lappama ühte vana 1675. aasta ladina keelsest raamatut Athanasius Kircher, lohiseva pealkirjaga: I. Asjadest, mis olid enne veeuputust, II. Nendest asjadest, mis on seotud üleujutuse enda ja selle kestusega, III. Nendest asjadest, mida Noa tegi pärast veeuputust, mida kõike seletatakse ja demonstreeritakse uue meetodiga, mitte ainult kõige erinevamate argumentidega.
 
 
Vaatasin seda pilti ja ilmselgelt on siin kujutatud maailma loojat, Alfat ja Omegat, mis mõlemad tulevad piiblist ja Uroborost. Kuid miks Uroboros, mille keskel kõikenägev silm? See on puhtalt vabamüürlik sümbol ja ei ole mina lugenud piiblist välja mitte midagi sellist, mida uroboros ja silm müürlastele tähendavad. Madu oli küll Eedeni aias, aga kas võib olla, et algsetest piibli tekstidest on midagi välja võetud või asendatud? Kui ma ei eksi, siis on tõlgendatud, et Uroboros on madu, kes õgib oma saba ja see tähendavat suletud maailma eluringi koos paljude uuestisündidega. See on ring, millest inimhinged ei saa välja. Silm mõistagi valvab ja kontrollib seda maailma. Kuid tänapäevase piibli järgi on inimesel ainult üks maine elu. Need kaks aga ei lähe omavahel hästi kokku.
Pildil on Jumala paremal käel ingel, kes hoiab "tulemõõka" pea kohal. Selliseid tuldpurskavaid või elektrilaenguid andvaid mõõkasid on umbes sama ajastu gravüüridel veel teisigi. Mis need on ja mida need sümboliseerivad, võib vaid oletada. Pildil on veel üks mees, kes mängib mingit väga kummalist pilli. 


Mitu keelt on sellel pillil? Kes küll oskaks seda pilli mängida? Tulen selle pilli juurde loo lõpus tagasi. 
 
Selles raamatus on veel Eedeni aia kaart (link), mis on ühest küljest väga ulmeline, aga teisest küljest võib see kaart olla täpne ja tõene. Mõne koha suurendus sellest kaardist.

Tõlge:
Eenok, esimene Pühakirjas mainitud hiiglaste linn, mille ehitas Kain.
 
Ma ei ole küll vana testamenti uurinud, kuid Kaini ja Aabeli lugudest ma ei mäleta, et Kain oleks hiiglane olnud ja veel vähem seda, et ta hiiglastele linna ehitas. Eenoki raamat puudub minu teada piiblis sootuks. Huvitav on see, kui piiblit on nii palju muudetud ja piibli mõtted tõlkes kaduma läinud, kas sealt jätkuvalt leiab seda tõde, mida looja tahtis, et inimesed teaksid? Teisest küljest on minu teada kuskil piiblis kirjas, kus looja ei luba piiblit muuta ja kes seda proovib teha, selle käsi ei käi hästi. Kahjuks ma pole piibliga nii palju sina peal, et piibli muutmise teema saaks uurimise alla võtta. 
Sellel pildil on veel üks huvitav asi. Kõige ülemisel mäel on kaks musta plärakat, kus on kiri, mis tõlkes võiks tähendada juudamaa väävlikaevusid. Kaardi allosas on aga suured tõrvakaevud. Kas piiblis räägitakse midagi neist? Samas, võib ka sedasi olla, et antud vana raamat, mida ma lugeda ei mõista, räägib mingitest arusaamatutest asjadest, kuid ma pigem arvan, et need sündmused ja kohad on võetud reaalsest tolle aja eluolust. Oma peaga selliseid asju välja vast ei mõtle.
 

Locus fabricationis Arcae (Noa laeva ehitamise koht) ja Ligna pro Arcae fabrica (puud laeva valmistamiseks).
 
Miks Noa laeva ehitab terve brigaad inimesi, mitte Noa üksi? 
 
 
Kusjuures arcae täpne tõlge on kast, kirst. Kaardi järgi asub laev ise Ararati mäe otsas.


Ei näe see laev välja selline nagu meie tänapäeval laevu tunneme. Samas, kui vesi sellesse kirstu sisse ei pääse, siis peaks see ujuma küll. Selles raamatus on näidatud igasugused arvutused ja skeemid selle kasti püstivuse ja uppumatuse kohta. See on üks suur ulmeraamat ja et lugu mitte lõputult pikaks ajada, siis ma ei hakka kõike kummalisusi siia välja tooma. Soovitan uurida seda raamatut ise.  

Lõpetuseks, meenutage korra seda keelpilli, mida ennist mainisin. All on skeem Noa laeva teisest korrusest.


Kas pole mitte hämmastav sarnasus neil kahel asjal? Ma ei saa öelda, et ma oleks taolist keelpilli kuskil näinud, kuid täielikult välistada ka ei saa. Tõenäoliselt olen näinud taolist pilli kunagi varemalt mõnel teisel gravüüril, kuid kas selle keelpilli ja Noa laeva arhitektuuri näol ei või hoopis olla tegemist mingisuguse maailma universaalse saladusega, millega saab imesid teha? Muusika/helivõnked ja laeva ehituslik arhitektuur - neil peab olema mingi omavaheline seos.
 

LÕPP

1 kommentaar:

  1. Aitãh Sulle järjekordse toreda loo eest. Ära Sa telekainimeste pärast kūll kirjutamist pooleli jäta vòi veel hullem oma kirjutisi peitma hakkad. Ignoreeri neid, Su ùmber on juba piisavalt neid, kes Matrixsist välja piiluda tahavad, nagu Sinagi, keskendu parem neile. Iga ũks ārkab óigel ajal, kui tuleb tema kord.

    VastaKustuta