reede, mai 01, 2020

Ajalugu, Värise!



Tuleb juttu vanadest ajalehtedest ja loogilisest mõtlemisest. Asjad on tegelikult võibolla palju lihtsamad, kui seda siin püüda olen kujutanud. Tuleb appi võtta lihtsus ja loogika ja talupoja tarkus, ülemõtlemine on teatud olukordades ka hea, siis hakkab ulmet tulema, kuid lõpuks jõuad ikka sinna, kuhu vaja. Lugesin üle mitme aasta uuesti läbi oma FB sõbra Arne Tsirna elukulg1.blogspot.com postituse tähelinnadest ja avastasin, et Arne on ammu enne mind välja pakkunud, et tähelinnade näol võib tegemist olla lainemurdjatega. Ma millegipärast arvasin, et see mõte sündis minu peas, aga ei. Tervitusi Sulle Arne, kui loed. Sina mu mõtlema panid selles suunas, mõtleja olen ma muidugi koguaeg olnud ja paratamatult oleks ma ühelt maalt ka ise jõudnud siia kuhu pidin jõudma. Teisel rindel, aga võibolla oleksin sama kaugel, mine võta kinni, igaljuhul on väga huvitav.

Minu vaikne ja mõnus töökoht, kus sündisid paljud minu lugudest. Taustaks klassikaraadio..

Lugu on koostamisel.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar